Har jag någonsin sagt de?

Har jag någongång sagt att jag har världensbästa vänner? 

En riktig vän stannar alltid.
Stöttar alltid.
Står alltid bakom än.
lyssnar alltid när man vill prata.
Säger vad den tycker, tänker och känner.
Är ärlig och man kan skratta med den!



Visst kastar vi alla bort en vänskap men va rädd om den, man vet aldrig när livet slocknar!
alla gör vi misstag och alla gör vi bort oss, men vi lever bara en gång och ta vara på de! (:




Helgen är bokad och klar, en helg med fartfyllda händelser och massa bus! (:

Sista dagen imorgon om man inte får vara med på buffert ändå!

JB- Partay imorgon, många laddar för att dricka innan och sen dra dit. Själva gör jag och Emma en cooling sak och drar dit och käkar sen taggar på kaaaaalas! (: Fler som är på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0