I Never now!

Klump i magen, känner hur jag bara vill veta hur de går men jag kan nog inte få reda på de än...
Idag fick jag provsvaren som jag va och tog för ett bra tag sen. Alla utom ett såg bra ut.. Kul att få reda på att det är någonting som inte stämmer. Så min läkare ville att jag skulle komma in och ta nya  prover för att se men jag vill väl inte veta om de är dåligt? :S

Jag måste i allafall åka in sa pappa, virre och mamma eftersom de va i magen och där har ju som sagt släkten haft cancer. Känns tungt men tror att det bara är lite skit.. Inte så allvarligt! :)

Så nu blire till attt inte träna imorgon heller eftersom man har en fot som inte vill som jag vill och de vore ju mindre bra att hoppa en match för en träning men jag skulle faktiskt kunna skita i den matchen fär att gå på premiären men nejnej, tror du man får? Neeej

AIK<3



KB jag missar premiären precis som du men hur faan kan vi missa den? :(



Sen vill jag ju såklart gratta Mickis bästavän men ändå min vän Sara KB! Underbar tjej! :)

Grattis på 21 års dagen så nu hoppas jag ni festar och firar och har de kul! Men tar det lugnt!



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0