Less på folk som inte lyssnar!

Gaaaaaah, Blir så irriterad på människor som inte lyssnar direkt när man säger åt dem.. Så jag visade för en gångskull att man inte kan behandla mig hur som helst! IDIOT!

Den som är offer av slaget va Adam.. Hoppas det va värt smällen du fick ta! Kanske börjar lära dig någon jävla gång att du kan inte bete dig som du vill, hur du vill. Du kanske kan de med andra men faan inte mig!!

Jag blir less, nu har jag haft ont i magen i en vecka och det går inte över, Jag orkar inte med den här jävla smärtan!!

Nu ska jag i allafall packa ihop mina saker för att glida hem! Undertbart! =)

Får se hur helgen blir med den ska verkligen inte bli lika kass som helgen som var!
Jag har världenssötaste och ändå drog jag! fan. Men vi ska lösa det här på ett bra sätt! =))
KRYSSNING DEN 3/4-10 faan vad kul de ska bli! :D

Omar är bra, han bjöd mig & Emma på en goooooooood macka sån här Vasa, M-mmm grymt god!

Beroende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0