Mickis kom hem!

Mickis för faan!

Nu måste du komma hem och få mig på fötter!
Du är den ändå som förstår så sluta vara i djungeln när du lika bra kan se apor på djurgårds matcherna.. :P
Jag vill att du kommer hem så vi kan göra en liknande sak som vi gjorde innan ni åkte men att ni kommer hem.
Så måste vi ju fira din födelsedag också! Vad skulle jag göra utan dig?
Jag märker ju bara hur svårt det är nu när du är bortrest, Kom hem gör gudsskull..
Jag har massa att berätta för dig! både bra och dåligt, Men jag hoppas verkligen att du får dig en rikig upplevelse, synd bara att jag inte kunde åka med er. Men vi får ta de när vi åker till Thailand i December:D

du är bäst, hoppas du inte glömt mig nu när du vart borta så länge.. Hehe
Älskar dig puss!


Du och jag mot världen, det sa du innan du åkte och jag glömmer det aldrig! ♥
Snygg syster jag har! Bäst också!


/ Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0