Ooooont!

Tjenixen!

Har vart i skolan som vilken annan dag som helst, börja med att jag kommer försent.. Får jätte kraftga magsmärtor på matten där jag och Emma sitter och snacka om lite andra roliga saker. Sen får hon en/ett "smak,känsla&luk" så hon också fick ont i magen.. Hm undra vad de kan vara. jag har haft ont i en vecka nu, kan de vara för allt de söta man äter eller vad kan de vara?

Nu ligger jag hemma i soffan, kan inte röra mig för jag har så INIHELVETE ont.. Förhoppningsvis blir de bättre och i dag stekte jag med solglasögon, kappa och jeans! Stolt för de är inte jag egentligen.

Nu ska man börja plugga till provet jag har på fredag, ta reda på allt jag missa och sen mysa massa i soffan, känns som magvärken säger att någonting hänt! :S

Bilder kommer när jag har mer tid! (Y)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0