Ordbajsa!

Helt seriöst onödigt, bara ordbajsa massa ord för jag är lesss!!!!

Så sjukt ont, trött och bara allmänt sur i dag verkligen! skulle kunna göra vad som helst för att bara kunna sova om natten, äta om dagen, skratta utan att det ska göra ont men vaffan vill de inte för!?


Less!

Behöver verkligen ha hem min syster nu, ändå är det inte först i Maj hon kommer hem... Vad hände?

Emma & jag var i stan idag träffa sötFridaa som man saknat så grymt mycket men äntligen! En underbar tjej det där precis som Emma! =)

Snart kanske det är dax att dra sig till fysihov igen och bada lite när man kan, om inte annat så kan man ju åka dit för att vara social över lunchen! Hehe!


Jag önska jag kunde styra dig för jag tror inte du själv fattar ditt problem! Men kanske bara ska skita i vilket och åka till fyrishov istället ... Hehe sötnos!

Emma vi kan ju simma runt runt så ingen ser oss! Vore Kanonis!




Det här är jag när jag är arg!
Jag kan slå av ett ben med svansen! Underbart!! =)
Träffa min lille själ på tioman 08, saknar och vill bara tillbaka för att se hur den mår...
Nu ska jag ta en alvedon, mat och sova och skiter totalt i allt annat nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0