Rubrik har ingen mening, bara helheten som har!

Nu börjar jag må sämre och imorgon väntar läkar besöket...
Två undersökningar undersamma dag och sen ett senare i veckan .. Vad är grejen med detta?

Jag fattar inte hur du kunde,
Bara leka den du gjorde de dagar du kom hit.
Att bara säga de fina orden.
Att se dig le och få dig att skratta fick mig att må bra!
Du gjorde verkligen det sista i mina dar..

Nu blire sova i min ensama säng,
helt utan dig!
Jag saknar verkligen dig!


Godnatt, Dröm sött, sovgott! Kanske finns där imorgon när man vaknar...



Mamma jag tänker på dig, du klara operationen, Jag vet hur stark och helt bäst du är!
Ta det bara lugnt och fortsätt i den stil du gjort de senaste tvåå åreeen! Älskar dig!






/ Mimmi Gustafsson!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0