Seg dag men bra skönt!

Seg dag!

igår efter att Lovisa gick jag ut med hunden och sen hem och la mig och tänkte. Jag tänkte och tänkte.. Men varför tänka när man ska göra som hjärtat säger?

Jag kom i allafall fram till att jag inte tänker stanna på samma plats, för det kommer ändå inye löna sig..
Jag gör hellre saker som jag tycker om och verkligen vet att jag vill än att göra en sak som jag sedan ångrar men gör det igen. Sjukt att det kan vara så...

har i allfall storstädat mitt rum idag, från golv till tak. Känner mig stolt över de så slippper pappa tjata så mycket hela tiden haha, Jag har bestämt mig för att jag bara ska vara hemma idag eller gå på bio.. Får se känner just nu bara för att ligga i min säg och sova, slippa tänka, slippa känna.. bara försvinna ett tag! Fan vad jag längtar tills den 14. och massa andra datum med faan asså blir så sjukt less på de här så 14:e kommer att göra någonting värt igen!

Orkar inte ens ha mobilen på mig idag den bara ligger och de är inte likt mig, har vela vart själv hela dagen, jag verkligen älskar att vara själv vissa dagar! Speciellt dennna!

Jag saknar min fina flicka Malin, så på fredag ska vi träffas för att seda åa vidare och träffa en nära vän till mig =) han har fylllt tjugo så det kanske blir lite partay då, förhoppningsvis träffa nytt folk och ska bli skönt att slippa en viss person en helg eller så. Men försvånar mig inte om den hör av sig bara för att förstöra!! :S

Så tagga nu Malin! :)



hjärtat du gör mig glad! <3



/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0