Sjuk

...

Tränade fortboll igår och det gick åt helvete så vet inte om jag vill fortsätta... !?
Kom hem och gick ut med hunden, gick hem och la mig, Mådde inte så bra och var skapligt sur..
Nu har jag precis satt mig  soffan efter att ha träffat Muppis, Ska snart försöka få i mig någonting och sen Sova och plugga lite, Har som sagt buffert dag den 1/4 och det vill säga nästa torsdag och det innebär att jag har 3 prov och 3 uppgifter att göra och dem där jävla proven fattar jag ingenting av. HAR VALT FEL LINJE HELT ENKELT!

Hoppas jag finner någonting att äta så jag kan få mer energi att röra mig, Orkar knappt gå, stå eller prata.. Så det är en tyst och osocial Mimmi nu ett tag!
Ont i halsen så känns som om jag skulle ha taggtråd i den.. "/

Men över till det bra, Jag ska på kryssning om 2 veckor alltså den 3/4. Men de som är så "bra" är att den jag skulle åka med inte får nu för den inte skött sig! (Y)

Nu blir det till att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0