Skolan är tråååkig!

Skolan är tråkiiig!

Sitter i skolan och ska egentligen ha idrott men eftersom jag inte får vara med på idrotten så ska jag plugga men jag verkar inte komma någon vart med de.. :S Så jag kommer väl få IG men det känns bra..Eller?

Jag mår illa, min mage värker och jag vill att Emma ska vara i skolan.
Ofta man kommer till skolan när man spytt samma dag, nej det är inte okej!!

Jag har haft en bra helg men jag måste säga att det kunde vart bättre om det inte vore för två idioter som finns.. Tyvärr fatta det inte de men skit samma vaa. :)

Jag måste tacka Johanna för hon är just nu dunder och hon har laddat upp mycket bra saker! (aa)
Jag ska på kryssning på lördag och jag är glaad, Men först blir det sjukhuset på onsdag igen..
Nu ska jag fortsätta med mitt arbete! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0