STOCKHOLMS HEEELG!!!

Tjabbbbba! ;)

Har vart en toppen helg och den ska verkligen göras om de närmaste veckorna!
Så sjukt underbart när man slipper allt skiiiiit snack som går här uppe! :)
Fick veta att jag har en plats där nere om jag vill ha den till sommaren + att jag fått jobb om jag vill ha..
kännner mig grymt bra idag, bara de att jag vill tillbaka till sthlm!
Träffa mina bästa och älsta vänner. + att jag träffa en del av min släkt.. Kan inte säga mer än att helgen vart toppen! =)
Ska ner och träffa Bel och Per snart igen, Annie, Lina, Anna och hela gänget! Middag och grejer planeras!

SEN ÄR DET KRYSSNING OM TVÅ VECKOR!!!!!! :D

Sen måste jag ju bara säga HAHAHHAH till ett par personer!! =)

Nu blir det mys i sofffan till Johan falk och planera veckan på ett bra sätt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0