17/3-10


Vet att jag inte bloggat någonting... Varken haft tid,lust eller ork! + inget internet hemma...

Sitter i skolan och har svenska istället för idrott och det är verkligen jätte tråkigt.
Har en lärare jag skulle kunna slänga i väggen elller någonting. Helt STÖRD!
Vi går inte i någon fucking förskloan eller någonting i den stilen!!!
Kommer snart lacka sönder.

Men nu vidare till de bra.  Jag sitter med Emma och vi har en lärare som är skylldig oss en choklad, MUMS!
Ska gotta satan om en stund! :)
Sen ska jag och Emma hitta på något roligt innan hon ska vidare till sin kära "vän", heh! 
 
Jag ska väl hem i dag antar jag, Sen kanske jag går ner och tränar ikväll. Känns som det behövs men har ju dock då så jälva ont i min höft! Inte okej!

Jag vart väldigt glad i söndags när gottsunda gick upp och inte VIDE :)))
Sen kom gottsundas tränare fram till pappa och fråga vem jag var nr 7 Pappa sa det är min dotter. då fråga han om han kunde få mig till sitt lag och då sa pappa aa du kan få köpa henne billigt för hon ska ändå flytta men det va ju skämt Å sido..
Men han ville att jag skulle börja spela med de och det var verkligen grymt kul att höra! :)

Nu gick Emma också så nu sitter jag här själv i skolan med massa folk jag inte umgås med så käns värdelöst :S
Men Åker nog hem om ett tag och träffa Pupiee istället!

Saknar denna tid med Madeleine Söderberg!
Myspys var va det va!! :)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0