HAHAHAHHAHAHAHAH

Jag gjorde ett test på FB Med spåkulan

Spåkulan säger: Våga kärlek, Du har inget att förlora.Följ din intuition.
Ska man lyssna på spåkulan
?

Jag och Emma var nyss på kiosken. Emma skämde ut sig..
E=Emma
K=killen som jobbar på kiosken

E: Hur mycket kostar negerbollen?
K: Den kostar sju kroooonor
E: sju krooonor??
K: Jaa sju kroooner!
E: Okej Sju krooonor!
Emma och Jag börjar gaaaaaaaarva! Hahah allt var med turk dealekt! (Y)



Min dröm! :)
Mickis: 10 Kroner och du får kläder, skor, jeans, tröja allt för endast Tiiiiiio kroonor!
Mimmi: Bara tiio krooonor?
Mickis, Jaa sätt in 10 krooonor, tiio krooonor räcker...
Mimmi:Nej jag sätter in 200,
Mickis: Då kan jag ju köööpa heeela stadeeeen!
Hahahahahahahahha Emma och jag garva sönder som vanligt!






Grymt bra dag med min bebis!! :D


Hiss eller diss? :)

/













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0