SÄMSTA SKÄMTET EVER!!!

HAhhaha, har ni hört världens dåligaste skämt??

Hör här..

frågan: Vad gör du om lady gaga sover?

Svar: "poke her face"


Bara ryssen som kör såna dåliga skämt hehe,

Förövrgit är jag skapligt sjuk än, gör ont i hjärtmuskeln, Nyser, Hostar och är allmänt trött men ska försöka mig på skolan imorgon ändå. Vi har ju ändå en dag men fråga olle imorgon. Och jag missa hips vecka att bestämma!
Imorgon blir det till att köpa gott vin och träffa några söta flickor!

Sen kan jag ju säga att jag saknar Emma Östh som en toook, ändå träffa jag henne i måndags!

Jag börjar få mina ångestattacker och ont i hjärtmuskeln som sagt!


KUSINEN DU FIXAR DETTA!

Jag hoppas också Min älskade Kusin är så stark nu så han klara det här!
Du är inte värd detta Kusin! Du är värd mycket mer! <3
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0