Tvingar er inte att läsa!

Hallojsan!

Idag har jag vart och spelat match mot funnbo, De var riktigt kassa måste jag säga..
Vi vann i allafall med 3-0, så nu är vi vidare i cupen tjejer! (:

Har i allafall haft innebandy avslutning med DAM laget idag och det var mys och det var massa skratt, tjohoo och stoj, synd bara att vi inte kunde göra någon slags femkamp eller någonting.. Menmen

Sen var jag vidare till Johanna på fest och där var det en del folk, Madee, Amanda och Bella kom förbi också! kulkul. Men nu sitter jag här hemma och mår inte ett dugg bra. så ska tycka synd om mig själv lite och sen sova!

Har sjukt ont i benen efter matchen, tror jag sträckt mig eller någonting.. För så här har de aldrig vart förr -.-

Det är helt ofattbart att man kan sakna människor så mycket som jag gör just nu. Vill bara flytta tillbaka till min hemstad dvs STOCKHOLM! Saknar mina vänner där. Saknar min släkt. tycker inte om detta som är nu...
Men som sagt bara att bita ihop. Lägga allt bakom sig eller ta en tugga i de sura äpplet och ta konsikvernerna som kan komma..

Förlåt för detta inlägg, men jag tvingar er inte att läsa!

Jag saknar min syster, vill att du kommer hem nu så jag får prata ut!
Du får inte lämna mig så här hur som helst..
Jag älskar dig Mixipixi!

----------------------
Saknar dig baby! ♥

.........
Saknar Frida Westerberg som en took, Jag älskar dig vännen!



// MimmiGustafsson





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0