Förklaring!

Hej!

Nu måste jag börja med att be om ursäkt för min blogg och mitt skrivande.
Jag har inte så mycket att skriva om alltid men försöker skirva någonting varje dag, Men ibland är det inte alltid så lätt..

Jag vet inte riktigt vad jag skriver om alltid men någonting positivt är det och säker någonting negativt.. Man ska inte vara negativ jag vet men vadå man kan ju heller inte alltid vara så positiv, som jag vart nu har det bara gått neråt och därför tänkte jag börja med att jag missar en match i dag jag sätt fram emot hela innebandy säsongen som då är mot österby! Jag vill verkligen spela men jag får inte med tanke på skadan, Men hålla vad ska jag göra? :S

J
ag är glad att jag har mina vänner som betyder väldigt mycket. Men ibland undrar jag vad vissa av er tänker med, Men vadå alla är inte som oss tjejer! För vi är braa! Ni tjejer har stötta mig genom vått och tårt men idag bröt det ihop totalt. Drog från skolan utan att säga till, Men vart så less, hade ont och kände bara att jag skulle förstöra om jag va kvar! så jag åkte hem och åt Oscarsfillé med Pappa istället och va på lite äventyr! 

Nu har jag iallafall bestämt mig om att i sommar ska jag göra en hel del som jag inte gjort tidigare! Nu ska jag skriva en lista på 100 saker precis som Bästaste Emma gjorde igår!! 



Sen vill jag verkligen be om ursäkt till mina bästa brudar
Emma
Kajsa
Josefin
Sandra

Nu ska jag vara med en underbar tjej vid namnet Jennifer!
Du är bara för bra min älskade vän!
Glad att jag har dig sötnos!!!

Gammal bild så undvik! =)



Jävla Fetto läppar faaan! :P Knasigt! Nya bilder börs ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0