Stunder

Igår var det både bra och dåliga stunder, precis som det var i natt! :S

Har inte kunna sovit på 4 nätter nu så blir så less...

Så har sovit 12 timmar på 4 nätter och jag känner verkligen hur mycket jag saknar träningen!

Ska försöka vara med på matchen på lördag i allafall, och träna nästa vecka får se hur det funkar med axeln och revbenet men jag hoppas starkt på att det funkar! :)

I helgen har jag en hel del planerat.. Men jag känner verkligen att helgen kommer bli bra!

Ska försöka dra mig vidare till pluggandet men jag måste ju säga att det är sååå sjukt kul att det här nedrans Fronter och skolmailen funkar så man kan göra saker som man måste!!! Less åte igen...

Nu blir det nog att sova en timme om man lyckas och sen kanske ut och gå för de lär väl inte skada för skadorna?

BARA 10 DAGAR KVAR och JAG ÄR SÅ SJUKT GLAAD!

Förövrigt saknar jag min syster Michaela, jag vet inte varför jag saknar dig så mycket som jag gör nu.. Men det kanske är för att vi kommit så nära? Jag har så kul med dig, du är bäst!


det är bara TVÅMÅNADER kvar till Min bror blir Pappa!!! Åh så glad för er skull!

Jag känner att jag måste försöka ta mer bilder.. Börjar få bild Brist


Freddan efter jag och han var på alvin och gänget 2.. hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0