Wonderful day, wonderful happy

Känner verkligen hur bra det här går! (Y)

Jag är glad fast jag har smärta överallt, men jag är glad ändå! :)

nu är det 8 dagar kvar tills det händer en hel del, men jag måste försöka få mig loss från vissa saker först!


Jag mår dunder, känner vekligen hur glad och hur bra jag mår.. Klart det finns vissa saker som hindrar i vissa tillfällen man nej inte idag inte!

Nu tror jag att jag ska lägga mig och kolla på One Tree Hill och äta kladdkaka! det är ju bara för gott!

Eller fruktsallad! Nyttig eller onyttig..? 
 

U N D E R B A R T!!



Jag älskar bilden, jag älskar dagen! :)
Lekte kurragömma och somna i tvättkorgen haha då är man bra trött!
alla leta för ingen viste vart jag va! :D

/ M



Kommentarer
Postat av: Margit

Vad händre om 8 dagar gumman? :)

Sv: Gumman, jag belv fan tårögd både när jag skrev allt och sen när jag läste din kommentar.. Det är svårt men ändå det ändå rätta, kolla framåt och inte bakåt är det som gäller! Jag älskar er, de två närmast mitt hjärta <3

2010-03-06 @ 17:03:56
URL: http://margiitcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0