VACKER VÄDER!!

Solen skiner och det är ju så sjukt underbart väder! :)
Det gör mig glad..
Idag har jag vart hemma för vi som satsa på VG/MVG fick vara hemma och göra våra uppgifter och hur svårt är det att nå MVG i ett mål där man ska hitta 40 personer som ska svara på en enkät! kan nästan skratta för att det va så lätt :)

Jag har precis kollat på bröllopsfotografen och jag tycker att den va bra, men jag valde ju helt klart fel dag att sitta inne och kolla på film så nu tror jag att ja ta min älskade vove och går ut och går någon timme för 16 ska jag hämta bror på fritis.. Hoppas bara jag får se sötis innan de åker! :)

Nu är det dax.. Hejdå alla glada! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0