2010-05-26

En otroligt ovärd dag fram tills 14:08..

Idag försover jag mig, galet sur sur jag blev.. Inte okej, men väl i skolan så får jag veta att vi inte har någon lektio först efter lunch och det är idrott och jag får inte vara med på skiten... SUCK!
Jag drar in till stan med Ida, vi handlar Macka och banan för att senare dra vidare till bussen, Hon åker till Johanna och jag åker hem! Jag kommer hem och det är bara Abbe hemma så jag slänger fram kamran och fotar lite små fjolliga bilder... Lite ego så där fint också. Men det kan gillas ibland! (Y)

Jag bryter mitt löfte och drar upp korken på colan och dricker. direkt efter får man ångset och frågar sig själv, vaffan gjorde du så för? Du får inte, du måste tänka!
Då vart det sätta sig vid datorn och synda lite för att sedan skriva klart ett arbete om carl von linne som jag inte kan ett dugg om så det käns ganska meningslöst att ens försöka.. Men gör jag inte den skiten så får jag IG i hela kursen och det räcker med IG:N nu, för jag har de redan i MG, Eng och Matte.. Blir så less på skiten! Men det är bara göra det bra nästa år med alla små 94:or.. hihi

men väl är klockan 14:08 och jag får ett samtal från Stenhagens tränare.. DIV 2 spelar de laget i och jag vill jätte gärna utvecklas och satsa stenhårt på innebandy så han undra ifall jag ville komma och prov träna i augusti och det tackar jag  INTE nej till igen... Så i Augusti så kanske jag säger hejdå helt till töff.. Men kommer ju så klart inte sluta kolla och heja på dom.. :D igår fick jag också veta att PULLORNA Amanda och Madeleine ska byta lag till österby och det kom som en chock så vart lite ledsen.. :( Men jag önskar er verkligen LYCKA TILL! (:


Så nu ska jag sluta med alla dumheter och börja satsa stenhårt på innebandyn! det gjorde min dag faktiskt!
Hostar som en TOK också och det är inte okej, för på fredag ska jag utpå grillfest och sen krogen med min käraste syster och lite annat snyggt folk! Kommer helt enkelt bli toppen! (Y)

IMORGON ÄR DE TORSDAG! Mix kommer då!
Frida Westerberg- Jag älskar dig gumman, glöm inte det! Du vet vart jag finns om det är någonting.. Min dörr är alltid öppen för dig fast inte jag är hemma! <3

Patrick, Synd om Bajen igår... Eller? :P hahah Men jag hoppas det löser dig för dig också vännen!







En vanlig dag..

/ Mim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0