Allt kan ju bli bättre men jag mår bra!

idag var det en vecka sen jag börja med de nyttiga jag och jag har gått ner 2 kg och sen har jag vart taggad på att springa så här i veckan kanske jag börjar löpa lite lätt eller i allafall en jävla POWERWALK! Jag är inte ett dugg taggad nejnej, Joo Galet taggad!

Inatt var jag och bada med några trevliga människor, men tog en halv timme att gå från IP till badet och det är illa, väldigt ILLA! haha, Men Zac vi tycker om dig fast du är lite agrisiv av dig  (: Jag och Tobbe bestämde oss att jag har paxat han om två år, så då är han min tjejer & killar.. Så passa på nu, för han skulle vara Adrians Igår och ett år framåt! (Y) Hahah, nej nu känner jag att den här bloggen är totalt barnslig så vet inte hur jag ska bete mig med denna längre.. Om det är någonting att ha, eller om jag ska bli mer känslosam som innan eller om jag ska börja prata mer privat son förut.. Jag har ju trotsallt denna blogg för att kunna skriva av mig och då behöver jag heller inte uppdatera synligt om jag inte vill.. Så jag vet inte ja! Förslag?

Imorgon blir det till att hoppa skolan för nu är jag totalt less men har ändå kommit så bra på fötter igen.. jag vet inte vad som gick snett idag med min Ems, men Jag kommer vilket fall aldrig slute älska dig vännen! Du betyder oerhört mycket och vet mer om mig än jag själv näst inpå! Så nu ska jag fara till sthlm och gå på grönalund med min familj!! :D


Sen fick jag veta att Britta dog här om dagen och det var däremot inte kul! :(
VILA I FRID! <3



Jag har en del bra vänner, kan inte påstå att jag tycker mindre om den ena än den andra..
Alla är lika mycket värda i mina ögon och så kommer det att vara!!
jag har en bättre än alla andra och det är Frida Westerberg, visst har vi glidit ifrån varandra men det innebär inte att jag kommer sluta älska henne som den dagen jag kom på din cyckelväg utanför ditt hus och du frågar vilak vi är. Nej jag kommer ALDRIG glömma den dagen, hur du såg ut och hur Erika din syster var! Ni är för bra för att vara sanna! Hur mycket du än vill bli av med mig kommer du aldrig bli av med mig! Sorry för de DUDE! <3


En bild på Malin, grymt bra tjej!

Så jävla snygg dock! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0