hur som helst är de aldrig som de ska!

Hejhoppkalassnopp!

Vart i skolan idag som vilken annan dag som helst utom helger såklart. Ingen Ems idag iskolan heller, känns jobbigt att ens tänka på att det är skola när man vet att Ems inte kommer. Jag klara snart inte av att går dit utan att känna åh idag är min Ems där och hon gör mig på glatt humör hur vi än beter oss! Men det går ju inte att tänka så, hon är inte där.. Men istället har jag fått en ny hejkompis i skolan som jag inte fattar hur egentligen men på något sätt så vart det så att vi börja prata.. Ehe, Imorgon kommer nog vara bästa dagen på hela förra vecka och den tid som vart denna vecka, Ems kommer till skolan imorgon så äntligen får jag träffa världensunderbaraste människa!

Nu är de heller inte lång tid kvar tills min kära syster Michaela kommer hem.. Vet att det vart en del skrivande om henne och Ems, men vadå? Jag kan inte råför att de två får min lyckligast på jorden i deras närhet! Jag kan inte släppa de och tänker absolut aldrig släppa dom! Båda är som systrar och båda som en bästavän, tur att det är en ivar så jag verkligen kan säga saker till båda! =) Ni är bäst!

Mamma dåra, ligger på sjukhus igen, känns förjävligt och jag orkar snart inte med detta mer.. Kan ingen bara trolla så allt blir toppen igen? Jag vet att du aldrig kommer sluta kämpa och de känns jätte bra på sitt sätt.. Jag vet inte hur jag ska bete mig för att kunna vara mig själv även en dag som denna! Vet inte alls längre! Jag vill bara att allt ska ordna sig nu så de kan vara VI igen!  Jag älskar dig Mamma!


Jag och Mamma! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0