Känslor!

Börjar äntligen känna att jag står upp och att du inte längre kan göra så jag faller,
jag kan inte se oss mer, jjag kan bara känna de! 
jag vet bara hur det känns att inte kunda andas när jag ser de jag ser.
Men vad kan jag göra?
det som inte skadar, de härdar...
De ingen vet, lider ingen av! 


Jag sa att jag ville veta om du va med någon!
Jag sa fel, känner inte att jag behöver veta..
du har precis valt, vi kände varandra för bra,
de kommer aldrig bli bra!
Jag vet hur de känns att inte kunna andas, så därför hoppas jag du verkligen fatta!


finns de någotning jag borde veta?
är de isåfall om det verkligen stämde!?
Jag vet inte varför du sa de i andra hand.
de brukar säga bättre sent än aldrig
Men de skulle jag inte se just detta på.


hoppas du någongång finner.
Jag kommer inte vara ditt hinder.
Jag kan bara gå nu, stå nu, andas nu!
Kompis de går bra nu.
Lev ditt och jag lever mitt!





Jag älskar min familj!
sen hur ni ser på den...
de bekommer inte i mitt lev
Hata den, älska den
Men skada den fan inte!
känner ni behov att snacka.
gör de då.
men då kan ni väl använda sanningen!
Ni kanske inte fick lära er den?
de är de som du fått höra från personen,
i handlingen!
Hur ni än försöker.
kommer vi alltid gå HAND I HAND!




Välkommen till Jorden William!
Faster Mimmi här!
kommer aldrig låta de hända min släkt något mer!


Mamma!
Du är stark
fortsätt kämpa
Jag vet att det är svårt
Men BARA du klarar de
är dina barn hur lyckliga som helst!
Säger bara jävla B-giftning! ;(
Du får inte lämna mig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0