Margit Carlsson!

Har jag inte en utav de bästa vännerna?
Margit Carlsson, Jag saknar dig och fattar inte rikigt vad som hände egentligen?
Varför slutar det alltid så konstigt?
Men vet du, det är inte slut än för du slipper mig inte i första taget!
Jag älskar dig och dettta är inte okej att du bara försvinner och gömmer dig!
Du är bra! Om inte så mycket bättre! <3

Det var inte bara det jag hade att säga, det är också så att denna sötaunge fixade min Header eller vad det heter och jag vart grymt nöjd! Tackvare denna söta dam! Du är bra! <3

Kommentarer
Postat av: Margit

Mimmi Gustavsson, det är nog ingen av oss två som fatta vad som hände. Grejen är att det hände fast ingen ville det, vi hade det fan as bäst innan allt!

Hahah, glad att jag inte slipper dig ska jag säga och bara så du vet så släpper jag inte dig i första taget heller.(; Jag älskar dig också och det är sant vännen <3

2010-05-19 @ 22:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0