Min tid vid dig tar aldrig slut, även hur jag än gör!

Tjooohoo!

Helgen var grym!
Fredagen- var på fest i S-vreta med min älskade syster och hennes gäng.. Det var grymt kul och jag har verkligen inte mått så bra sen innan de åkte. Så glad att ni är hemma igen! (:

Lördag- Var med Malin, Magit, Jennifet och Lovisa... hela kvällen var kaos i storsätt. Bråk över allt och fattar inte ens vad folk snacka om men det var sjukt kul att se alla människor springa från polisen,  sen när alla drog till badet och bada men de ändå som bada var Jag, Kajsa, Malin, Jocke, David och Tobbbe, Vi de ändå coola helt enkelt! :D Hahha nej men det var skönt som fan! ;D

Söndag- Mys med Malin, hon åker hem. vädret går upp och ner. Kollat film och ätit godis för imorgon börjar de igen! :D Ikväll ska jag träna i två timmar, och jag är sjukt taggad.. Sen har jag bestämt mig att jag kommer provträna med Stenhagen och hopppas på att jag får min plats i div två. de som kommer bli jobbigt är att vi spelar div fyra och jag vil inte möta TÖFF eller ÖSTERBY ifall jag spelar i stenhagen men skit samma bit ihop så taggar vi nu :D

Finns bara en människa som skämt ut sig som du- Du bråkar, du hör inte av dig, du har av dig, du slutar svara, du beter dig som en djurgårdare, man börjar undra.. Du repar vår bil,. Jävla tönt!!

Du är och kommer alltid vara den närmast mitt hjärta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0