Nya jag!

Jaa då var de dags igen!

Kan ju börja berätta om hur mitt "Nya liv" gått.
Det har gått kalas bra, känner inte ens för att diskutera saker och ting, bara börja om med allt, Sen de som vill ge mig chansen att visa är upp till dem. Jag tänker inte lägga ner onödig tid på folk som inte behöver se och för den delen inte bryr sig! Jag känner verkligen att det går bra nu Kompis det går bra nu!
Jag kan i allafall säga att jag var i sthlm i helgen och ojojoj vad det kan hända saker när man är med bra vänner, finns bara ett ord för er där nere mina vänner. NI ÄR BÄST!
Jag känner också för att säga att jag tycker om en karl som är underbar, klart alla har sina stunder. men det ska väl inte behöva gå ut över de som inte gjort någonting. Men skit samma! Jag är stark och fixar det här kanon bra! Mitt "nyaliv" Kommer bli toppen med underbara tjejer! (:

Det är tisdag och vi hade nationella idag i skolan, det var inte dirket de rligaste och lättaste ämnet om man säger så.. Jag hade förväntat mig någonting roligare men vem bryr sig om Konståkning och ett par Jeans? Inte jag i allafall! Jag hade i allafall en grym dag men världensbästavän! Vi dog av garv hela dagen.
Vi gör allt för DONKER, Vi åker in till stan för att käka på donken så klart är det stängt så vi hittar på annat bus tills vi kommer på Aaa. Det finns ju en Donken vid gränby, VI DROG så klart! ;)

Jag och Emma i nötskal! Säger bara vi är bra!
Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade matte med Alex, grymt underbar lärare. Sitter och streemar på Youtube och visar filmer på en tokig karl! Hahah Skönaste!
"Såklart Tvfan ska gå sönder när det är det bästa på hela dagen på tv. det är ju travet, Vilken jävla fitta jag får inte upp fittan!" HAHAHHAHAHAH asså den var skönast! Sen satt vi och utforskade sexuella livet på matten med ALEX & SIMON, sen märker vi att klockan blivigt lite mycket så vi springer till bussen och så lämnar hon mig vid station! :(

Jag fick veta idag att jag har ganska mycket att göra men eftersom att jag är grymt taggad på saker och ting just nu så skulle jag inte banga på att göra yttligare TVÅ uppgifter och plugga till TRE prov som jag har på måndag, Sen går vi ju bara tisdag & Onsdag för att det är kristelhimmelfärd. UNDERBART! :D

Emma och jag ska ha en vit månad, Ingen drickande, men klart man får gå på fester men då ska det inte vara någe drickande. De kommer vara ett undantag och det är när jag och min prinsessa åker på kryssning och senare i kanske åker utomlands i 2 veckor! UNDERBART!


Så nu kör jag på mitt nya jag och kör stenhårt! Oh baby, jag vill att du hör av dig!



Träffa också en söt tjej som jag tog sällskap med till örbyhus!
Kul att träffa dig snuttan!


Kommentarer
Postat av: Margit

Sötnos, alltid kul och träffa dig! <3

2010-05-06 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0