Galet bra helg! 9 dagar kvar!

Jaaa det var ett tag sen jag skrev, har absolut inte orkar och absolut inte haft tid..
Det hände så otroligt mycket viktigare saker än att sitta vid datorn som ett fån, när man lika bra kan vara och fara i Sthlm och gbg och varför inte norrland?

Jag har verkligen lyckats med mitt nya liv och det mår jag grymt bra av, delvis  för att jag inte känner sådana känslor som kan såras längre. Sen för att maten och allt har blivit PERFEKT! Så nu fortsätter jag att köra mitt race och tänker inte låte dig hindra mig igen! (Y)

Helgen har vart spännanade! vi hade ju långledigt.

Torsdag, Jag var med Ninni hela dagen, så beslutar vi oss att åka på en fest med Bella och Frida. Kan inte påstå att det vara någon fest, det var mer som ett rum med fullt med människor och typ 3% var killar och 97% var tjejer och ni vet ju hur vissa tjejer är som sagt.. så vi drog till tierp lika fort som vi kom till stället där "festen"var. väl i Tierp så missa jag och Frida tåget precis så jag och Frida blev hämtade av Jessica och Frida verkar ha valt...

Fredag, Glider som bara faan till sthlm, för att träffa min underbara mamma på dagen för att senare åka på äventyr i Rissne! En kanon kul dag och kväll med kära människor! Mikaela hade världensbästa mamma också som verkligen brydde sig om de mesta och jag kände mig verkligen som hemma där så det var skönt! jag och Mikaela var ute hela natten på jackt efter en trettioskylt som aldrig lyckades bli Jennys, men det skulle annat folk lösa senaree! Lycka till dåra! :P

Lördag, natten var riktigt jobbig, Martin och Mickis hosta som bara den och prata i sömnen och jag vet inte vad. Jag vet i allafall attt jag som 3 timmar den natten och att det inte är någonting jag gör om! Speciellt inte möter Oscar mitt i natten för ingenting, hahah! Pinsamt.  Lördagen börjar i allafall med att jag känner mig hängig men jag går upp, lägger mig i soffan med Micha, Martin, Rasmus och Yvonn.. Senare bör de av till duschen och senare ner till bare för att Kidnappa Jenny som fyllt trettio som vi ska ha fest för! Det var grymt kul måste jag säga och jag antar att bilder kommer senare! Vid halv tio åker jaig och Mikaela visare till stadshagen för att ta oss in på en studentskiva som är på Fabriken och det gick ju prima och man hann ju träffa Dogge och hans dans polare och sen lite andra kära vänner! En kväll jag inte komme glömma!

Söndagen, Vaknar som man förtjänar ungefär SKPALIGT BAKIS! Hahha, men jag lägger mig i allafall och sover och sen när micha ska hem så gör vi sällskap för att jag åker till min mor, Somnar och vaknar upp med 38.5 sen ökar de underkvällen så bestämmer mig för att sova hos mamma tills på månadag och är sjukis på måndag när min kära MOR fyller år. så de firar vi med kakor, saft,kaffe och bullar! :D Morfar,monika,kirsti och jag! Mamma med såklart! :D Jag är dunder glad! för denna helg har jag fått göra mycket som jag inte annars skulle få om de fortfarande va saker runt er som gällde!

Måndag, Åker till RÅSUNDA och ser AIK vinna med 4-1 och jag flyger om kring på norra som om jag vore en jojjjo och nu har jag stora blåmärken och de är de värt utan tvekan! :D Hubbe är en feeeeeeegis också! ;)

NIO  DAGAR KVAR TILL MICKIS KOMMER HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Saknarsaknarsaknar som en tooook!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0