Vet inte vad som gick snett men något var de! :S

En helt galen helg helt enkelt..

Vet inte riktigt vart jag ska börja men kan ju säga en liten kortsammanfattning av helgen:P

Fredag: Var i stan och ute i järlåsa med sköna människor. från järlåsa får man i allafall skjuss av patrik till stan så man lätt kan och orkar vara kvar i stan med ännu skönare folk.. ND är grym! jag tycker om den människan!
soft att man ser den varje dag.. hah har lärt mig lite "ganster" ord. Typ Niga och grejer. Det är tungt! Haha
Så jag kom hem klockan 3 på lördag morgonen sen somna jag inte först 07:00 och vakna 09:00 Helt galet vad trött jag var.. Men det är chill!

Lördag, börja hemma med en Sverige-tjeckigen match där tjeckerna vann på straffar och jag vart skapligt sur och fick panikångest för de som hade hänt dagaen innnan.. Blir mycket ångest nu på senaste tiden men jag hoppas de löser sig. Sen efter de sa jag hejdå till min käre fam som inte var hemma på lördagen någonting efter matchen så börja jag fixa mig och åkte in till stan hem till Alex. Där för kröka vi för att sedan dra ner på stan och skulle till BJ. men så vart de inte för jag hade med mig en vän som decka ganska hårt innana.. HAHHAHHAHA as kul! xD
Sen går vi till donken för fyllekäk ni vet, de är tungt! Yes! Men där ifrån gick vi fort och sätter oss ute i regnet och där kommer de en blattebanan och snor mitt paraply så jag typ går efter och sätter mig med honom och där sitter han och röker maja och hach! Vad fan är grejen!! AHhha han ba vi kan dela de är tungt, du kommer bli hög som ett hus och vet inte vad...


Jag doooog av gaarv. Men RÖRDE INTE!!!! Skulle aldrig få för mig att göra de, det är bara fucking bananer som gör..

Sen tagga mina kära vänner från ingenstans och där står jag själv på stan så är hemma typ klockan 13:44 på söndag eftermiddag, där emellan en blackout! hahahahahhahahahahahhahahahahahah


PÅ FREDAG BLIR GRILL MED BÄSTA SYSTER OCH PÅ TORSDAG KOMMMER BÖSTASTE HEM!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0