Bad update!

bad update, jag vet!
Men jag har varken lust eller ork till de...

tid finns de massor av men allt jag skulle skriva är om mitt tränings liv och helg liv och hur kul är de att höra om?
Ni får gärna kommentera ifall ni vill att jag ska skriva om någonting speciellt.. Bara roligt ifall de är så att ni vill höra någonting speciellt.

Just nu sitter jag i allafall i skolan och har ett samtal med Emma om hur dum hon är..
Hon förstår inte mycker men förhoppningsvis någonting ;)

Jag vill hem och springa fast de regnar, har faktiskt inte lika ont i knät idag men de kommer nog det också snart ska ni se! Känner att jag egenligen borde börja med mitt arbete som jag ska göra men jag fattar inte ett jävla skit om de, så det känns ju bara B!!!

Så nu fick jag veta vad jag ska göra men har ingen Oooooork!! Detta suger just nu.
så nu softar jag med Från och med du, skönaste låten och skriver lite med min korv och mina egna bananer.. Pojkarpojkar, sluta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0