en helg med trach party, galen kväll, chillkväll och bara allmänt!

Hejsan hoppsan.

Går kvällen var riktigt jävla tung, finns inte ett ord för min sista fylla med min syster på 6 månader om jag inte åker ner till henne, som jag ska! :D
Jag var med massa bra folk hela kvällen och det var hur roligt som helst, synd bara att jag inte såg vem som snodde mobilen! :/ det var ett tema på festen då det var TRACH! as roligt tema, som står  högst på listan.. alla tjejer sprang runt med sopsäck på sig och sjukt fina klänningar alla gjorde, Mickis kom etta med sin och det var så jävla snygg.. Synd att hon snodde min Idé bara.. haha  tack för kvällen Mickey och Reb!


Idag har jag spelat match, ont i knäna men fyfan vad roligt det var... första och andra perioden var kaos men resten funkade galant! Jag gjorde vårat ända mål och när jag gör de ber de mig passa bollen istället, asso va?? :P
hahah fattade inte mycket då alltså men tog det med en nypa salt och sket i vad de sa och körde mitt race!
Ikväll har jag och Lovisa gjort mat och kollat på I rymden finns inga känslor och den är ju galet bra.. Jag somnade dock fem min och då vart lovisa  rastlös och väckte mig för att vi skulle gå till Enarsson och mysa med honom,. det slutade med att jag satt vid datorn som jag gör just nu. och det ligger i sängen och chillar stumt! eller aa det är några rörelser, med tungan! hahha asså låt mig skratta! :D

Nu ska man hem och kolla på en till rulle och sen sova, för imorgon blir det att åka till mamma som är jätte sjuk igen och det känns jätte jobbigt så vill hjälpa henne med de sista, jag hoppas att allt löser sig för dig mamma!
jag vet att du är så stark så att du fixar allt som händer runt om kring. jag älskar dig! ♥

bilder från festen kommer i nästa inlägg ifall det inte blir ett inlägg i skolan där jag inte kan ladda upp bilder, för våran skola och internet är inte roligt alltså. haha! (;

JAG KOMMER SAKNA DIG MICKIS, JAG ÄLSKAR DIG! DU BETYDER SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET FÖR MIG OCH JAG FÖRSTÅR INTE HUR JAG SKA KLARA MIG UTAN DIG!! MEN JAG KOMMER SNART, JAG, LINDA OCH DESSI SKA FIXA OCH TRIXA LITE MED BILJETTER OCH SÅNT, SEN KOMMER VI! <33 / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0