tjenare kungen

Sjuk åter igen, att det aldrig blir bättre!
igår var jag var på orienteringen som jag inte borde vart egentligen..
känner att allt bara vart värre och det känns inte bra, verkligen inte!
så nu ligger jag hemma i soffan och kan inte sova för att snickaren låter så mycket, usch!
Jag ska kolla på en film nu och ringa till en riktigt fin människa!
dock väldigt rädd att få känslor för honom, men de ska inte få hända.
Hur mycket jag vill eller inte så får jag inte få dem, de bara går inte..
Jag lever ett helt annat liv en vad han gör och bara det förstör så mycket
+ att han verkar ha sitt som han är beroende av som jag inte kan ta.
Jag vet inte så jag ger upp här.
det är inte de att han vill att jag ger upp det är jag som inte vill få känslor för honom! :D
Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0