368521

Hejsan hoppsan!
Idag är de tisdag och jag har verkligen haft en soft dag i skolan.. Började halv nio och slutade halv tolv, gjorde dock inte så mycket i skolan för att jag har min underbara vän Filip som gjorde allting till våran grupp! ;)
Killar kan vara bra ibland, vart galet imponerad där ska jag säga er.. Men vaffan det är latch!
nu är det inte långt kvar tills min underbara Emma östh fyller år och vi befinner oss i Stockholm en hel helg! Hur kommer detta sluta? Emma och Jag själva i ett hotell rum i Stockholm tillsammans med Alkoholen! Hm kan sluta farligt! Men det är också latch, det är ju trotts allt vi! ;)
Tänkte att jag skulle träna idag men nej så blir det inte för jag, pappa, Johanna(Min mentor) satt och prata om lite frånvaro och lite annat skit så jag kommer inte ha tid med innbandyn, så jag säger hejdå till den för i år och satsar galet på skolan istället.. Ville ju verkligen lira i stenhagen. Blir väl så att jag går ner och lirar lite boll med töff ett år till (:
Nej nu blire packa väskan så jag kan fara till min älskade broder och sova!  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0