Äckel Moderaterna!!!!!

Varför är moderaterna så sjukt störda?
Varför ska de vinna?
jag hatar skiten, jag är inte den som brukar hata men just nu hatar jag de!
Usch! det äcklar mig att se de blåa i tidningen, att bara se allt om politik i tidningen, står inte ett skit nyttit mer än att det inte är klart än, att det är upp till bevis på onsdag då förtidsröstarna får inräkning i politika åsikter,
Varför röstar ni på Moderaterna????? Lacccck! Jaa!!




Nu ska jag ta ur blonderingen i håret, dra en dusch och sen njuta av att se någon underbart bra film eller möjligt vis en snygg kille i en serie som One tree Hill? 
¨


  Du och jag mot världen
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0