Du fick mig att gråta, nu att le.. vad var de som hände?

Du vet vem du är..

Varför ska du alltid komma tillbaka när de mesta är borta?
varför måste du göra så minnen uppstår?
det blir bara svårare för oss båda att glömma när du hör av dig..
Du sa vad du ville en gång och nu vill du helt plötsligt igen.
Varför?
vad har jag gjort för att få allt de här just nu?
Du och jag har var vart vi två från min sida länge.
jag vet faktiskit inte vad som skulle hända ifall jag tog dig hit igen.
Jag vet inte om jag ska säga ja eller nej?
Jag vet inte vad jag känner men vet att de kan gå..
Den tiden vi haft som vänner var mer än underbara.
Men varför, varför, varför kommer du nu?
Du kommer efter två månader och säger jag vill vara med dig, känna din kropp och din närhet.
Hur bör jag tolka de?
jag känner inte att du visat speceillt mycket innan, var de för att hon försvann?
jag vill inte vara ett ting där emellan, blir bara orolig, och ledsen!
Jag trodde verkligen att du kände lika som jag för dig då vi umgicks!
Men nej, du kommer nu..
Är de försent? jag orkar inte riktigt med sånt här?
Känner inte att livet är tillräckligt långt för att bråka, så snälla vad vill du med de du sagt de senaste dagarna?
Leker du med mig för att du vet hur de vart?
jaa, du betyder fortfarande tillräckligt för mig!
fasten jag önska att det inte stämde så gör du de.
Du fick mig att gråta då, nu får du mig att le..
Det var som du sa idag..
Mimmi: du får mig att lee, det är som om vi är gjorda för varandra
men vad hände? :S
varför tänkte du inte innan för?
jag ger upp!
du vet att du har en plats i mitt hjärta fasten du inte är värd den...


Hoppas du tar allt på rätt sätt nu så ingenting blir fel.
jag önska bara du kunde sagt någonting innan jag gav upp..
jag tror dock du inte ändrat dig till 100 sen sist,
de gör mig ledsen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0