En vanlig dag med goda och tråkiga händelser!

Ja då var man den där negativa Mimmi igen..
Känns mindre bra men är så sjukt less på mina skador som aldrig någonsin blir bra!!
Jag önskade bara att någon kunde förstå hur jävla ont de gör, att man ens fortsätter spela Innebandy och fotboll.
Ja jag älskar att träna, det är de jag lever för men de känns så äckligt värdelöst när man inte ens kan göra sitt bästa för att någonting ska kännas. antingen är de Magen som krånglar, Fötterna, benhinnerna Eller mina jävla knän!
Funderar alltså starkt på att sluta. men tror ni jag kommer lyckas?
Det tror inte jag!!
Ska ge de två träningar till känns de bättre kör jag, känns de sämre skiter jag i sporten!! så sjukt less!  "/
Vi hade träningsmatch idag mot BBK (Björklinge) Vi spelade väl bra, fokuserade bra men de gick inte, de ville inte bli som vi ville. antingen är vi för sega och inte orkar eller så kör vi men inte går på. Det finns mycket som är bra i laget men de verkar inte fungerar som vi vill eller som vi tränat. Men som sagt jag tror jag ger upp allt.

För den delen är jag jävligt less på vissa killar som inte kan bete sig, säger inte att jag alltid är bra.
Men sitta och säga massa bra saker och sen bara kör sitt egna och tänker inte på den andra, vad är de värda?
Jag är så less, ska leva mitt och skita i allt som inte har med idioter att göra, dock älskar jag mina bästa vänner och det vet precis vilka de är. Finns 3 tjejer som verkligen förstår mig, hur jag tänker, tycker och ser på saker.
jag är glad att jag har er som mina närmaste...
Men förövrigt så förlorade AIK idag och de kändes så sjukt surt när jag fick veta de, men bara att bita ihop. och köra på tills på söndag då vi ska krossa APJÄVLARNA! (djurgården).

Jag står upp för mitt lag, jag sjunger, stöttar och hoppar för de!
AIK är allt just nu som får mig på de bästa humöret. Tur att vi alla har annorlunda dagar så jag slipper känna mig utpekad som den sura!
Men fyfan vad gjorde jag i helgen, ångesten finns kvar i kroppen och jag blir aldrig av med den!
Idiot du är!!
Soooova?
Jaatack!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0