Fuck everything! Bara att köra!

Hejsan;) helgen slutade inte alls som den skulle. Helgen blev absolut inte som den skulle. Det vart någonting knas på vägen.. Om man säger så här så har jag gjort bort mig för allevighet. Känns inte bra men det får väl gå. Jag lever livet och man ska inte ångra någonting som fick än att le för stunden.. Känner bara det att det kan bli riktigt stora problem. Men vadfan, du lever en gång så det är väl bara köra istället för att gråta eller ha ångest som jag:p men fan det kommer bli latch så länge det är som det är och rätt som vet/förstår. Fel person, fel saker. Fel kommer ut. Glad att jag gjorde rätt efter vad jag kände. Jag kan inte säga att någon är sämre än någon annan som gör samma sak. Men ett bra råd till de som förstår. Gör det för fan inte. (Tänk efter ordentligt först). Nu sitter jag i allafall på tåget hem och fredagen var riktit tung. Den var mer än Dunder och det vill jag tacka det fina. Angelica och hennes underbara vänner!<3 Men vet ni, douglas är tung i eva och adam! Men ärligt vad gör vi nu.. Jo nu drar jag hem till emma och kör stenhårt! Jag diggar verkligen livet just idag! Det jag gjorde var fel,fel och åter igen fel. Men nej nu vill jag ha mat!! Ha det bäst :d / mim(Hon som bara kör) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0