Galet mycket jobb & stress denna helg!

Tjenis!

Då var de torsdag igen då, har inte hänt speciellt mycket idag faktiskt, mest softat!
Gått i skolan och bara levt livet.
Nu på kvällen får jag ett samtal där de börjar
Tjena, har du papper och penna?
Eeeh aa vänta.
han ger mig ett nummer och säger att jag ska jobba natt imorgon.
sen säger han, juste de är pappa. hså börjar han skratta!

Jag ringer upp numret jag fick och där efter blir det till att jobba galet länge.
Helgen kommer bli tung som fan!
Ska jobba mellan 15:30- 04:00, hemma runt 05:00- 05:30.
hinner sova till 08:00 för att gå upp och fixa mig för att sedan dra på mig jobb kläder och dra vidare till sthlm med tåget som går kvart över nio. Så då blir det till att börja jobba 11:00- 16:30/17:00 beror lite på folket och vad som händer senare..
Sen in till stan och träffa Angelica, ta en fika och sedan vidare hem mot Uppsala för att träffa en fin pojke.
Där efter hem packa för att gå och lägga mig i skaplig tid för att orka upp till matchen som samligen är 08:00 på så upp vid halv sju.
sen drar vi till åland och krossar, Kötter, man använder vilket ord man vill helt enkelt. sen vidare hem och då ska jag knäcka min cider för min tuffa helg.

På måndagen blir det skola och sen hem direkt, hinna slänga i sig lite mat och möjligtvis hinna ta sig en runda innan man ska ner och lira match mot BBK (BJÖRKLINGE) Div två. känns tufft! Jag saknar ibland Stenhagen men ja, nu vet jag inte hur jag ska hinna med, så känns bättre ifall jag går och lägger mig direkt!


Godnatt mina nära och kära, vänner som familj!

Jag älskar och saknar min kära Angelica och hoppas vi får ses en stund på lördag fast tiden kan vara tuff!<3

Nu laddar jag batterierna i kroppen och ska leva med stress hela helgen! ha det toppen och ha kul för mig också, så tjänar jag penagr för er också! (:

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0