Glad elle?

Ohja. vad jag är glad idag.. Eller?
Först på möte i skolan, sen ett till möte om poängen och allt gick bra i den stilen ;)
Sen så kommer jag in i klassrummet efter att ha gjort ett arbete nere hos kuratorn och då har någon jävla FiTTTA tagit miin dator sladd och jag som har saker att göra under helgen men a fast nej...
Så imorgon går jag i skolan eller aa "skolan" Innebandy en och en halv timme, sen far jag ner till sthlm och sätter mig och pratar lite med mamma.. Skulle först på begravning men är förkyld och sånt och det är folk där som är sjuka på annat sätt så det kan vara en fara för dem....
Men ja, fast nej..
Sen åker jag till TC och möter mina pullor och sen drar vi till hotellet jag och Emma ska bo på hela helgen,. festa galet och massa annat, är galet taggad.
Tjaaaaaaaaaaråååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0