gott och blandat

Då har man jobbat hela helgen och kan lova att det har vart grymma jobbdagar, folk bruar inte vija gå upp tidigt för att gå till jobbet. Men fysatan så underbart de har vart i helgen, men än att jag och Carro som var ansvarig var galet stressade så det var inte ens kul att prata med varandra, sen kom Kalle och gjorde oss sällskp under en visstid, underbart! Tack! (:
Fick öppna själv i dag, men sen kom Ida som tur var och hjälpte mig med kassan så då vart de värre för då hade vi gjort fel så vi stod med den där jävla kassan i en helt jävla timma, det var inte ens kul hur krångligt det kan vara att räkna pengar.. Men väl klar med de var det bara att sätat på musiken och bli klar med allting innan alla gäster kom, och idag var de då fullbokat och jag jobbade med Carro i kassan, så hälpte jag och kalle varandra med lite smått och gott! Senare mot 13:00 var jag hungrig men kunde inte gå och käka för det var så mycket folk som rullade in, så de vart även en hel del fel underdagen men vaffan, gör man inte fel kan man inte lära sig någonting heller, så de var bara att köra på.. Sen skulle min underbara komma till 14:00 men inte de inte, för hon fick motorstopp ( eller hennes pappa/mamma kanske). Det var i allafall så att hon kom till 14:35, så då sa jag nej nu har jag inte vart på toaletten på hela dagen och heller inte ätit på hela dagen så då sprang jag iväg på toaletten. Efter det kollade jag ifall jag kunde käka och de fick jag, så då röck jag åt mig min tallrik och sa till Patrik att han skulle käka med mig och det gjorde han.. Tack! Efter de så retades jag och Danne liter, jag tror att han är gay men han kan inte erkänan de, hm killar ;)

Men sen så märkte jag ju att klckan var slut för min del, alltså klockan 15:00 men då fick man inte gå, eller fick och fick, de behövde hjälp efter allt folk, Så då stannade jag. Kände ändå inget behov till att åka hem till döda Örbyhus.. Men jag vart kvar lite väl länge kände jag, jag vart kvar i två timmar efter jag skulle ha slutat, sen går jag av och inser att jag missat mitt tåg som inte var så bra, eller de var typ 20 min kvar och skulle aldrig ha kunnit, så jag stannade kvar och gjorde Angelica min underbara sällskap i en timma och retades lite mer med Danne som gick oss på nerverna! Men ja, vi löste allt i allafall.. Underbart!

Väl hem kommen så gick jag ut med min älskade hund jag saknat, hjälpte Teddy tills han föll rätt ner i golver och inte kunde ställa sig upp själv så då fick Mickis och Abbe hjälpa mig för han var för tung... Jag hoppas verkligen att du blir bra snart min älskade bror! Jag vill se dig springa om kring som du gör, bara du! Är orolig som fan för dig!<3

Så nu har jag bara chillat vid tv:en och dator. så nu funderar jag starkt på att sova, och drömma om de fina förslagen jag har på gång.. Hoppas bara att man kommer in.. Om någon vet eller förstår vad jag menar så behöver ni inte säga någonting så någon annan förstår vad jag menar ;)

NRJ är den bästa radio kanalen och de suger att den inte finns i FITTSALA Eller RÖVHUS!!!
Nu säger jag godnatt eller slänger upp någon skön bild och sen slår jag på dirty dancing, älskar filmen.
Allt kommer gå fint snart, känner de på mig! Jag kör mitt egna nu, men hur fan ska jag göra med innebandyn???
vet inte vad jag känner för riktigt! :( Men ja godnatt!..


tror de var en bild från bakis dagen..


Min älskade bror, jag älskar dig!

 / Mirii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0