Living in a dream

Idag har man jobbat da, vart lite längre än vad jag skulle men det gick som en dans s varför inte fortsätta jobba då.. jag är dock galet trött idag men skönaste dagen att jobba, öppnade tillsammans med Erika och Kerstin och de är väl då för roliga, vi hade de dunder (: Jobbade hela passet med dem, det var roligt. Sen kom min finaste Angelica och gjorde mig sällskap vid maten, tack snygging!
Vi hade dock ingen diskare, men där emot en solvakt som inte hjälpte till speciellt mlycket så vart så att jag hade två ställen att vara chef över och lika så kerstin, men vaffan vi dar de som en dans på rosor och gör allt tillsammans brudar! Så ikväll blir det utgång med några trevliga fån jobbet och förhoppningsvis så samlas Powerpuffpinglorna och går ut också! vore skojj!

Nu ska jag ta mig en lång dusch, vila en timma och sedan upp och börja fixa mig!! Imorgon blir de att åka hem igen ifall man inte kör på en fuling och stannar tills på måndag och tar tåget 06:00 här ifrån? vilket låter som en bra ide!  Nej nu har jag inte tid och heller inte mer att säga.. Allt kommer bli toppen!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0