Nice dude!

Inte orkat, inte velat, inte haft lusten till att skriva någonting..

Har haft fullt upp hela helgen med jobb, och träffat massor med filurigt folk. Bra kul! (:
Jobbade med de bästa, det som får mig på humör när de gäller jobb!
I fredags var det bio med Anna, sen träffade vi Abodie och Max.. Alla heter max nu för tiden och det stör mig. Varför inte heta typ Alexander, Emilio Eller någonting annat? :D
Haha, nej nu ska vi inte vara sånna, det var i alla fall i rymden finns inga känslor och satan så bra den var! helt galet bra!

Fick veta att en äcklig person ljugit för mig galet länge.. Galet less! ALDRIG GÖR JAG OM SAMMA MISSTAG!!!!

Idag har det vart skolfotografering, galet kul...
Jag och Emma såg typ Exakt lika ut!
syskon eller vad var de, de sa? :P

Nu ahr jag färga blonderat håret igen så det vart nice! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0