Rubriker börjar bli tråkigt...

Skön dag ändå ju, började halv nio och slutade halv tolv!
Dock jävligt less på UL, varför kan de inte fixa tågen så de kan börja gå som de ska och inte vara försenade varje dag.. Är det bara jag som har ledsnat? Igår gick inte tågen som de skulle, idag gick tåget som de skulle in men inte hem. Allvarligt vad är de för problem?
Nej nu har jag klagat lite väl mycket och det känns ju inte som om någon tycker det är kul att läsa!
Så jag funderar nu på att sola, städa och plugga. Men hur mycket av det här kommer jag egentligen göra?
möjligtvis sova hela dagen, är galet trött!
Det är inte ens kul, hur trött jag är!
+att jag har haft hicka till och från hela dagen och jag får ont i axeln utav de, ja som sagt jag har aldrig sagt att jag är normal och kommer heller aldrig säga!
Var på möte med Biträdande rektorn idag och de kändes bra, känns som om det börjar gå bättre nu än tidigare.
Kanske är det för att jag lagt en del skit saker på hyllan?
eller kanske känner mer sug efter studenten? Hm vad kan vara svaret? kanske både och till och med!
Men nej nu blir det sova en timme och sen kanske datorn eller påbörja mitt nya som jag ska fixa och trixa med lite kanske! ;D
VI BA KÖR!!
En bild från en toppen kväll i Barcelona! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0