Sjuk igen!

Börjar med att komma försent till skolan tack vare det där jävla UL som är ett stort problem bara, men skönt att slippa ha en falsk bortförklaring till lärarna, för man får ljuga för dem (:
Sen var det inte mer med de, var mest och chillade i skolan till 10 då jag känner mig jätte trött, dunkande huvudvärk och börjar må allmänt illa. så jag vänder mig till min mentor och pratar med henne och hon undrar vad jag gör i skolan som har feber och hostar stup i ett. Jag förklarar bara som de är och säger: i klagar när jag inte här och ni klagar när jag är här.. Hur ska ni ha de?
hon svara bara aja, du åker hem när du inte orkar mer och blir frisk så du slipper missa resten av veckan.. Man undrar ju om lärarna har dubbel moral eller om de bara softar och drygar?

Vilket som mår jag äckligt dåligt och får självklart inte träna när jag verkligen vill.. Ont i hela näsan, huvudet, magen och känns som om man ska svimma av utmatthet men nu ligger jag nerbeddad i soffan och chillar stumt! Dricka vatten och kanske börja äta de där jävla vitaminerna som smakar faaaan, så man kanske håller sig frisk snart. Vart sjuk i tre månader, tränat, jobbat och gått i skolan ända. Låter finte!

Träffa också Madeleine idag och det var så roligt att se hur du mår och hur man kan sakna någon så mycket som jag saknar dig just nu! Nu när vi stod och prata gamla minnen och vad vi fått varandra till och allt har gjort allt så underbart, synd bara att vi tappade kontakten där men nej de ska ändras tycker jag!
Du och Daniel var sjukt söta tillsammans! Pusspårejgumman
!


Nu blire Dirty Dancing och sen Dirty Dancing två, Sen kör jag hårt på att slagga galet!
Godnatt! / Mim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0