Tatuerings dags

Då ligger man och gör sin tatuering. Medans ligger jag och bloggar. Känns seriöst men det kittlas så jävla mycket så det är hemskt.. Men det får gå hihi! Känns som om jag kommer bli nöjd i allafall och inte ångra Det. Men vill man vara fin så får man skylla sig själv. Inte vad jag vet vad en tatuering skulle göra för skillnad men ändå. Haha, nej nu kittlas det riktigt mycket och det gör det jobbigt. Jag hatar att vara kittlig.. Men bara att gilla läget vafan:p sen blir det till att pierca mig. Känns bra. Tur att man har folk man känner ibland.. Haha:d nu ska jag vara social med han som gör den istället för att bara ligga och skriva!;) ha det toppen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0