Till min bror Teddy Gustafsson!

Till min bror Teddy!

Jag vet att du är galet stark.
galet galen!
jag vet att du kan fixa det här ifall du verkligen vill!
Jag känner dig såpass bra.
Jag hoppas att du får all hjälp du behöver och blir bra.
Vill inte se dig ledsen, vill inte se dig må så här.
Vill se dig som en pigg och galen unge du annars är!
Vad som än händer kommer jag alltid stå fast vid din sida!
Skit i idioterna nu när du inte mår bra.
försök träna upp bena, så jag får se dig gå långt!
Känns så hemskt nu när du bestämt dig om innebandyn och fotbollen!
Vill kunna lira boll med dig som jag gjort hela sommaren!
Kunna se dig skratta och känna att du är dig själv!
Som jag sagt hela tiden, du är inte värd idioter och därför ska jag ta dig ifrån dem!
Jag vet hur bra du är!
Jag saknar att se dig vara ute och gå med mig på kvällen, bara den lilla rundan skulle göra susen!
Många tankar hos dig bror!
Jag älskar dig! ♥


Så där vill jag verkligen att du ska se ut idag, kunna skratta och le. Må bra!
Jag önskar att du kunde lyssna på mig!
Min orohet är enormt STOR!
Men som vi sa,
Klara mamma sig, klara vi oss!
Dina ord!  / Din oroliga syster!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad är det som har hänt Mimmi?

2010-09-03 @ 16:45:45
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0