Till en speciell person

Till en speciell person, den vet vem den är, och den vet vem jag är! Vi vet vilka vi är!!
Idag när jag träffade dig, stod tiden stilla när jag såg dig le.
Att få prata med dig kändes underbart. Vet inte vad som hände förut, men jag hoppas de här fick oss båda att förstå! Det kanske inte är lätt alla gånger att träffas och prata men idag var de jätte roligt att se dig le, se dig skratta åt mina "tråkiga" Skämt, men ja, jag skratta åt dig och du fick mig att få ett äkta leende på läpparna!
Fråga mig inte varför jag känner just så när jag redan vet, men de var så sjukt underbart!
Sen när du kommer med dina sjuka förslag blir det bara roligare och man kan bara skratta och skratta, Men en dag kanske de också tar slut, att vi inte kommer kunna få varandra att le. Jag hoppas att den dagen aldrig kommer för du har din plats i mitt hjärta, varje dag vi inte pratar tänker jag:"Åh vad jag saknar dig, du är så underbar samtidigt som att du är en sån idiot". men jag hoppas att du har ändrat dig, och blivit en bättre människa, och hoppas att du anser att jag också blivit de! Tänker på alla tider vi haft och hur underbara de vart, de kommer alltid vara du och jag även om vi slutar ovänner igen!!

Vi kanske inte umgås varje dag men de var du och jag, allt förädrades så fort under en galet jobbig period.. Ja jag önska de aldrig hände. Men tyvärr får man inte alltid som man vill..
Jag hoppas vi kan få varandra att må bra, jag hoppas att vi kan få varandra att forsätta le, jag hoppas att du kommer förstå hur mycket du betyder. Men jag vet inte hur jag ska bete mig för att du ska kunna lita på mig, kunns släppa taget och låta mig göra lite som jag vill. Visst jag förstår dig ifall de sårar. Det skulle det göra i mig också men det innebär ju inte att jag inte låter dig umgås med vissa och göra de du känner är rätt! så länge vi står vid varandras sida kan vi vara "vänner" en evighet. jag vet de och de vet du också innerstinne...
Kan bara inte tänka hur illa jag gjort dig samtigt som att jag fått dig att må bra. Samtidigt som du fick mig att le gjorde du mig galet illa. jag vet inte men de kanske finns en lösning på de hela?
Jag vet att det är tufft att träffa vissa efter allt som hänt men vi känner varandra så pass bra så vi skulle kunna lösa de hära ifall båda verkligen vill! Om jag har fel så måste du rätta mig men jag känner verkligen inget fel i det jag säger.. Men det är inte ens fel ifall två täter= det är inte en´s fel ifall två blir ovänner. Glöm inte det jag sagt idag och här och nu!

Du har din plats i mitt hjärta nu och föralltid! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0