varför ha rubrik när de inte är den som gör vad texten säger?

Tjenis, ändrade planer för kvällen..
Ingen utgång ikväll, måste jobba imorgon och vila upp mig för skolan. så jar har gjort klart två uppgifter ikväll så det var ju bra iallafall, nu tror jag de blir att träffa Anna en stund för att gå hem och sova sen, ska trotsallt upp 06:30 och packa ihop mina saker, sen när jag jobbat klart vid fyra kanske blir de nog hem och springa ett varv i spåret, men får se ifall man pallar! Ska ju trotsallt försöka göra allt så jag blir frisk någon gång, har vart förkyld/sjuk i ca 3 månader nu och jag har kollat vad som är fel men de hittar ingenting och jag har tydligen bra emunförsvar, så fattar inte problemet..
På måndag ska jag i allafall göra någonting jag längtat länge efter, bara att de inte gått tidigare för ingen har tagit insiativet men nu har vi gjort de, och de är toppen... så får man se vad beslutet blir!

Igår var dock en händelserik dag, dock mest negativa saker men de kanske löser sig, eller vem vet? kanske blir galet mycket värre än vad de är.. Aja, pajjas pallar inte ens lägga ner energi, så nu går vi ut på en prominix och sen sova mina ögon vill inte hålla sig uppe ändå!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0