Varför, varför, varför???

Det gör så sjukt ont!
Varför, varför, varför?
varför kan jag aldrig få vara frisk en längre tid?
jag orkar inte vara sjuk, jag har inte tid, jag har massor som väntar.
om jag blir sjuk nu, hur ska jag då hinna med allt jag måste hinna med innan jul?
jag vet inte..
allt går toppen mer än att jag är sjuk fortfarande, och har vart det nu för länge..
4 månader på onsdag. känns inte bra.
ända har jag vart och kolla upp de men de visar ingenting, jag har bra immunförsvar,  säger läkaren..
Men jag kan inte hålla med om de eftersom att jag ständigt är sjuk och hinner de verkligen inte just nu.
Så ska nu lägga mig och kolla på barnprogram, känna mig som ett barn.
äta glass och sova middag.. låter faktiskt riktig skön när jag tänker efter. tycker inte ni de?
Jag har massa tankar och känslor som jag inte vet hur jag ska uttrycka mig med, men de kommer säker (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0