Vem vet inte du, vem vet inte jag?

Vet egentligen inte varför jag skriver men ja gör de för att jag känner att du kanske läser..


Du säger till mig att jag inte ska göra vissa saker, du säger att du känner.
Men varför, är du så jävla elak då?
Skulle du "Känna" skulle du varken ljuga eller säga de du säger.
Eller jag kanske förstått fel?
Att du bara kör ditt egna och bara ljuger, och lever de du tycker är rätt och fel?
Sätter inga krav men jag tänker inte ha med dig att göra så länge du ljuger och beter dig som du just nu gör...
Du får börja tänka efter ifall du vill att jag ska falla, men som det ser ut nu kan jag säga att det är kört.
Men vem vet, du har ju dina bra sider precis som vilken människa som helst..
Men en dag kanske  de är försent för att du någon gång ska få mig som "din" på något sätt.
Tro mig, vi båda vet att ljuga kommer man inte längre med!

Kom tillbaka eller bevisa att du är värd de en chans istället för att göra som du gör nu!

BAra du kan ändra dig, ingen annan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0