Lördag-söndag!

Idag är det söndag och jag hinner knappt blogga längre men jag försöker! (:
Igår var det match mot Tiunda tror jag de heter? Haha
Vart i alllafall vinst för oss, fin dock inte trycka in någon boll men 4-3. Finte brudar!
Sen vart det mat på gullans så jag körde en kycklingrulle! Satt riktigt fint..
Sen var de bara hem, sova, vakna, handboll, godis, fixa och sen åka till jobbet!

Känns så jävla skönt att kunna ha ett jobb där man får all beröm och just därför man vill jobba. Men det finns verkligen dryga kärringar och gubabr där man jobbar, ska stå i vägen hela tiden, snacka om onödiga saker och så. Men vad gör man inte?

jobbade med pappa och det är alltid lika roligt! (:
Nej nu ska jag ta mig ett glas vatten, lägga mig i soffan och vänta på mig otroligt sega bror, som förtillfället är i storvreta och lämnar Liam hos mormor, och Sofia i stan! (:

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0